Pentru ca pot si pentru ca vreau SCRIU.
Acum ceva vreme ni s-a rupt/spart rotita de la canapea. Zis si facut, dupa ce am tot amanat si am zgariat parchetul, m-am hotarat sa sun la Serviciul Clienti Kika. Sunat, vorbit si faza cea mai tare, mi se cere sa fac o poza cu faimoasa rotita care este rupta/sparta. Ma conformez, fac poze, trimit pozele si ce mi-au mai cerut ei si astept si astept si astept …
Trece o zi, o saptamana, doua … Sun din nou si mi se spune ca se trimite catre X reclamatia mea … Zic ok si astept si astept si astept … trece o zi, trec doua, trec sapte … Pun mana pe telefon si sun din nou si de data asta sunt ceva mai categorica si mai „intepata” si surpriza dupa cateva minute ma suna cineva si imi spune daca pot veni colegii ei sa ia maine canapeaua. Eu ii mai explic inca o data ca trebuie inlocuita doar o amarata de roata si ca nu cred ca este cazul sa fie luata, dar mi se explica foarte clar ca trebuie dusa in atelier. Validez ora, adresa si a doua zi astept, si astept si astept …. si sun, si sun, si sun. Mi se raspunde rastit ca de fapt colegiii au venit la ora 9 dimineata doar ca telefonul meu era inchis si mi se spune ca echipa a asteptat 1h30 in fata blocului. Eu intrigata spun ca este aberant, pentru ca nici macar nu au sunat, telefonul meu a fost deschis. Decid sa mai dau un alt numar de telefon si validez din nou pentru a doua zi. A doua zi la ora stabilita suna telefonul sotului si i se cer detalii de cum pot sa ajunga la adresa indicata. Ok … urca baietii si ne iau canapeaua. Si ii intrebam daca intr-adevar au venit ieri si ei spun ca da, au si asteptat 30 min, dar telefonul era inchis si ca si azi au sunat si telefonul era inchis … Ii rog sa imi arate numarul pe care au sunat si raman blocata … Da, corect ati ghicit NU era numarul meu de telefon. Acum sa ma gandesc cum oare doamna cu care am vorbit a reusit sa inverseze doua cifre ?! O mare nebuloasa
Trecem peste asta. In jurul ore 16h sun din nou la serviciul clienti Kika, pentru a ma interesa daca au avut timp sa inlocuiasca faimoasa rotita … Raspunsul ma face ca izbucnesc in ras : nu avem deocamdata rotita … Spun politicos ca mi s-a spus ca va fi gata destul de repede si ca as aprecia sa se intample inlocuirea minunatei rotite in timpul mentionat la inceput. A doua zi in jurul orei 15 sun din nou … Probabil va ganditi ca nu aveam ce face Ba da chiar aveam ce face, doar ca ma gandeam ca inca o noapte o voi dormi pe saltea pe podea … Mi se spune ca va verifica si mai trece 1h si inca 1h si spre seara sunt sunata si informata ca este gata, doar ca pot sa mi-o livreze abia peste 2 zile :)))))
Funny nu ? Imi spun clar, spatele meu nu va mai dormi pe jos si decid sa intreb daca o pot ridica eu. Mi se spune ca trebuie sa verifice, verifica si gata ma puteam duce a doua zi sa o ridic. Pun spatele pentru a doua noapte pe saltea, evident asezata tot pe podeaua magica si imi spun ca de maine gata.
Credeati ca asta a fost tot ? Gresit. El se duce sa o ridice si cei de acolo incep : „Aaaaa sunteti cei care nu au mai avut rabdare „. Daaa cum sa mai am rabdare cand spatele meu doarme pe podea … Pentru ce am platit o caruta de bani ?! El le zambeste si incepe doamna sa ii ceara diverse : contract, factura … El raspunde politicos ca nu ni s-a spus la telefon sa le avem la noi, asa ca nu le are … Doamna incepe sa dea din gura si din maini, ca ea ce face, ca nu poate, ca nu se poate, ca una, ca alta, ca nu ne da canapeaua pe ochi frumosi … El foarte calm le spune ca ea ne-a fost luata pe ochi frumosi, baietii nu ne-au dat nimic atunci cand au luat-o … Rabdator si amuzat de situatie astepta vreo 30 de minute si pana intr-un final s-a putut … Greu Serviciul de Clienti Kika.
Asa ca, dragii mei, ma intreb ce s-ar fi intamplat daca mi s-ar fi rupt un colt, daca mi s-ar fi stricat sistemul de intindere … oare cat dormeam pe podea ?!
PS : asta este dovada pentru aceasta rotita am dormit doua nopti pe podea
Comentarii:
Ce aventura! Ai spus-o cu haz si nu stiu daca sa rad sau sa …. imi doresc sa nu mi se intample si mie 😀
:))) Sa razi clar!